Przeglądanie ofert i ich rezerwowanie jest bajecznie proste. Tutaj dowiesz się, jak krok po kroku zakupić wymarzone wczasy.
- Wyszukaj najlepszą ofertę – wypełniając odpowiednie pola wyszukiwarki określ, jakiej wycieczki szukasz. Na Twoim ekranie pokaże się lista propozycji, które spełniają Twoje oczekiwania. Zapoznaj się ze szczegółami wybranej oferty oraz z warunkami uczestnictwa i ubezpieczenia.
- Dokonaj wstępnej rezerwacji – jest ona zupełnie niezobowiązująca. Po podaniu terminu, miejsca wylotu, rodzaju wyżywienia i zakwaterowania oraz odpowiednich parametrów nasi konsultanci sprawdzą dostępność miejsc u organizatora, a następnie dokonają wstępnej rezerwacji.
- Czekaj na kontakt naszych konsultantów – po dokonaniu rezerwacji w danym biurze podróży nasi konsultanci niezwłocznie skontaktują się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Podpisz umowę – na tym etapie zdecyduj, w jaki sposób chcesz podpisać umowę (po wysłaniu jej przez nas na wskazany mail lub faks albo osobiście u nas w biurze). Następnie po podpisaniu umowy odeślij ją na adres naszego biura podróży.
- Dokonaj opłaty – na podany w umowie numer konta bankowego przelej ustaloną kwotę za wyjazd.
- Otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji – z tym dokumentem udasz się na lotnisko bądź na miejsce odprawy.
- Dwa dni przed wyjazdem/wylotem skontaktujemy się z Tobą – wtedy potwierdzamy godzinę wylotu lub wyjazdu i życzymy Ci niezapomnianych wczasów.
- Teraz już tylko pozostaje Ci pakowanie walizek i spędzenie niezapomnianych chwil!
Życzymy udanego urlopu! Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się już teraz z naszym call center numer podany w zakładce Kontakt.
Uwaga:
Przesłanie podpisanych dokumentów jest równoznaczne z Państwa zobowiązaniem się do zapłaty za wybraną imprezę turystyczną. W momencie potwierdzenia rezerwacji (odesłania podpisanej umowy oraz zatwierdzenie rezerwacji przez organizatora) umowa staje się prawomocna i każda ewentualna zmiana bądź rezygnacja dotycząca powyższej imprezy będzie wiązała się z kosztami wynikającymi z Warunków Uczestnictwa.
Procedura reklamacji
1. PLATINIUM-TRAVEL dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku niezadowolenia z powodu jakości obsługi w PLATINIUM-TRAVEL Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacje związane z jakością obsługi przez HITSPORT-TRAVEL należy składać w formie pisemnej i przesłać przesyłką kurierską lub pocztową na adres: Biuro Podróży HITSPORT-TRAVEL Sp. z o.o. ul. Nawojowska 122B, 33-300 Nowy Sącz lub wysyłać reklamację na adres internetowy biuro@hitsport-travel.pl. HITSPORT-TRAVEL rozpatrzy reklamację w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty jej otrzymania od Klienta.
3. W przypadku, gdy Klient nie jest zadowolony z wykonania umowy przez Organizatora turystyki lub dostawcę usługi turystycznej ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie związanym z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przez Organizatora turystyki lub dostawcę usługi turystycznej na warunkach określonych w Warunkach uczestnictwa Organizatora turystyki lub dostawcę usługi turystycznej.
4. reklamacje należy składać na adres Organizatora turystyki w formie i na zasadach opisanych w Warunkach uczestnictwa Organizatora turystyki lub odpowiednio dostawcy usługi turystycznej. Reklamacje rozpoznaje Organizator turystyki lub odpowiednio dostawcy usługi turystycznej na zasadach opisanych w Warunkach uczestnictwa.
5. Reklamacje dotyczące przelotu do/z miejsca docelowego określonych w umowie o udział w imprezie turystycznej, opóźnień oraz dotyczące bagażu zniszczonego lub uszkodzonego w czasie przelotu samolotem podlegają warunkom Konwencji warszawskiej z 1929 z późn. zm. i aneksami, rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261/2004 z 11 lutego 2004 r. (o zasadach odszkodowań i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład lub odwołania lub dużego opóźnienia lotów). Klient ma prawo złożyć reklamację do przedstawicielstwa właściwej linii lotniczej, a w przypadku wyczerpania drogi reklamacyjnej – skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dane rejestrowe firmy:
Biuro Podróży PLATINIUM-TRAVEL Sp z o.o.
ul. Nawojowska 122B,
33-300 Nowy Sącz
NIP 734 356 57 39
REGON 381840377
KRS 0000757947
tel. 18 478 13 14
e-mail: biuro@platiniumtravel.pl